Tratten och Finkel pratar på MSN

Tratten och Finkel har gjort det igen. Bor man som oss mitt ute i skogen så får man roa sig bäst man kan, i vårt fall driva med personer msn, eller snarare driva med en person.

Här kommer några utdrag från vårt samtal igår kväll, vi väljer att kalla personen i fråga för blottaren för det är samma person som visade kuken för oss.

Finkel säger:
Varför är Tratten din smak då?


Blottaren säger

Deeeeeels för att hon gillar sex, men det är inte hela grunden till varför jag tycker om henne.

hon ser bra ut också, i MINA ögon hon har de där rätta formerna


Tratten säger:

oj. Och jag som tycker jag har ett sånt stort arsel

Blottaren säger:
haha duja men hur kul kan det vara att ha en platt röv då? vafan inget att ta i ju.. å så lägger man båda händerna på skinkorna å så räcker händerna till en tredje skinka.. vafan e ju ingen bäbisrumpa man vill ta på eller.. de ska ju matcha lite tycker jag.

Finkel säger:
Ehh?

Blottaren säger:
Jamen okej kanske var lite överdrivet med bäbisrumpa men du fattar vad jag menar? ta en platt 14åring eller något t.ex.. världens minsta rumpa och har ett midjemått på 50 cm?.. inget fjoll man vill hålla på med;O


Blottaren säger:

just det Dessutom har man en lite större rumpa( ja jag föredrar att kalla den så )

så drar den ju tills sig flera blickar och det är ju inte helt fel tycker jag


Finkel säger:
så du gillar när folk tittar på ditt arsel?


Blottaren Säger:

HAHA!! inte MITT! men jag gillar att kolla på tjejers.



Det den här personen inte är medveten om är att Tratten och Finkel sitter och pratar med varandra på sidan om, tänkte ni ska få ett uttdrag på hur ett sånt samtal kan se ut

Tratten säger:

fan visste att vi skulle tagit en ful brud

de enda han går igång på de

Finkel säger:
ja han gillar ju oss


Tratten säger:

hjälp

jag i hans smak

HJÄLP

är ja så ful


Finkel säger:
nej det är du inte

undra varför han gillar dig
Jag ska fan fråga

Okej i detta så frågade jag (finkel) blottaren och fick svaret ni kan läsa längre upp i inlägget


Finkel säger:
HAHA är det okej om jag dör nu


Tratten säger:

jag följer dig ner i graven


Ja vad säger man, man får inte roligare än vad man gör sig. Någon som är intresserad att se bilderna på den här typen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0