Fet å ful..

Ja de kanske vi är men vi är förjävla rolig. Vågar stå för de vi tycker å tänker utan att bry oss, så varsegod alla smala och fina..vräk kommentarer över oss. Vi bryr oss inte ändå. Nog om detta.

Sovit gott har ja gjort iaf. Tänka sig att bakfyllan kan sitta i ända till på måndag, då har man supit rejält ska ja tala om. Men va fan man lever bara en gång... På onsdag är de nya tag igen, då står dunken redo på köksbordet för en ny omgång.. Får se hur de slutar då. Ska kanske dra min lilla historia om när jag en dag bestämde mig för att åka "utsocknes"?
Vi tar de senare idag.

/Tratten

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni suger

2008-11-10 @ 12:13:44
Postat av: Mikke

Yess ni suger( hoppas jag) och jag ÄLSKAR er för det... ;-)

2008-11-10 @ 13:10:24
Postat av: Anonym

de här va den larvigaste bloggen ja läst

2008-11-10 @ 13:26:21
URL: http://lillalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0