Det var en gång..

En Tratt och hennes pojkvän som skulle åka utomlands, rättare sagt till Thailand. Denna ide uppkom efter en vild fest och lite bråk någon vecka innan med det är en annan historia. Det var den 1 januari och tratten var trött på livet, men i stället för att ta den självklara vägen ut från helvetet som vissa andra kallar snaran så tog jag steget rakt in till paradiset. Ett paradis som skulle visa sig bestå av horor och ännu mer vilt festande och ett nakenbad i hotellpolen sent en tisdag natt.

Ja nu förstår ja att ni knappats vill veta vad ja shoppade där borta, vilket var ganska mycke. Men dock inte så roligt att skriva om så vi hoppar de å går rakt in på dom snuskiga detaljerna.
Horor, horor..Finns bara en sak att säga om dom å de är snuskiga. Tog min stackars kar på kuken på kvällarna, och jag vill poängtera att han INTE GILLA de(eller va vet ja) En kväll var mer speciell än alla andra. Det började med att vi satt på hotellrummet och drack, efter att man har haft sketta i ca 3 dagar blir man ganska full av lite. Vi fortsatte ut, ner mot phukets vildaste ställe som kallas Bangla road. Kollade runt lite efter nån bra bar att gå in på, vi hann inte gå så långt innan en man drog in oss bakom ett rött skynke. Hade jag vetat vad som döljde sig där bakom vette fan om ja gått in, fast väl där inne kan jag ju inte sticka under stolen med att jag blev rätt imponerad och framförallt inspererad av kvinnorna/hororna/tanterna som stod och dansade.
Musiken tystades ner, en lugn låt började spelas. kvinnan/horan/tanten la sig på bordet, tog av sig trosorna och börja fippla med en massa saker..Jaha tänkte ja, vad är detta. Det skulle  visa sig att hon kunde vissa konster som jag bara kan drömma om att kunna göra.

Kvinnan/horan/tanten började vissla, skjuta balonger och pingisbollar med sin ja vad ska man kalla de...Slappafitta kanske? Jag skratta så hon blev sur...Imponerande och som sagt inspirerande..

Senare på kvällen blev vi bjuden av några på gatan på något "hemkört" Hemkört+Sketta 3 dagar+En ganska så redan full tratt resulterade i naken bad i hotell polen mitt i natten. Det där med att vakterna kom och ingrep, det får vi ta en annan gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0